Opis systemu franczyzowego dla Pijalni Wódki i Piwa
Jesteśmy znaną marką w segmencie barów bistro. W dużych miastach na terenie całej Polski otworzyliśmy z pełnym sukcesem pod szyldem Pijalni Wódki i Piwa już 31 lokali oraz 1 lokalizacje w Berlinie. Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa. Poszukujemy także osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią i chcą rozpocząć dochodową działalność.
Jednostki franczyzowe – 32
Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 50 tysięcy mieszkańców , ale przystajemy na wyjątki od tej reguły po analizie rynku w danej lokalizacji. Proszę wskazać nam lokalizacje i razem ocenimy czy to będzie rentowna lokalizacja.
Oferujemy:
- Ciągłe wsparcie Franczyzobiorcy przez Franczyzodawcę;
- Doradztwo „non stop” – dobre porady przez telefon lub osobiście;
- Krótki czas zwrotu z inwestycji – maksymalnie 2 lata;
- Opatentowana marka + wypracowane przez 17 lat „know how” sieci;
- Pomoc i koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych;
- Koordynacja projektu aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju;
- Sprawdzone i wyspecjalizowane w segmencie gastronomicznym firmy budowlane;
- W razie potrzeby wsparcie sprawdzonej firmy leasingowej w celu pozyskania budżetu na budowę lokalu, zakup wyposażenia;
- Grafik sieci, który wykona dla Państwa wszystkie niezbędne projekty graficzne przed otwarciem lokalu;
- Pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów;
- Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków;
- Szkolenie z zakresu przygotowania dań , drinków, cytrynówki oraz obsługi lokalu;
- Zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych;
Przewidywana suma inwestycji:
Koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego , jego przystosowania i lokalizacji.
Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:
Od 60 tys. zł.
*ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60-90 m2 i charakterze gastronomicznym.
Od 100-120 tys. zł.
*ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 120 m2 i charakterze gastronomicznym.
- Zaangażowanie i pracę własną zaczynając już od procesu budowy;
- Czas poświęcony na precyzyjne i sumienne zarządzanie lokalem – BEZ tego będzie trudno o sukces;
- Wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 60 – 120 m2 (do 150 m2 max) lub gotowość do znalezienia lokalu;
- Lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy;
- Lokal przy rynkach i placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne ulice w danym mieście.
- Budżet na modernizacje lokalu o charakterze gastronomicznym;
- Jednorazowa opłata za wejście do sieci w całości pokrywająca „zwrot kosztów pracy” naszej ekipy;
- pracującej na Twoją rzecz w tym szkolenie oraz elementy „know how” sieci. Opłata po uruchomieniu lokalu – jednorazowo 5 000 zł netto;
- Opłaty Franczyzowe za stałe wsparcie i znany w całej Polsce znak towarowy w wysokości 2% comiesięcznego obrotu ale nie mniej niż 1000 zł miesięcznie;
- Utrzymanie standardów sieci: serwowanie jedzenia i drinków , shotów , obsługa barmańska;
- Dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu coca-cola , napoje alkoholowe , piwo;
- Dbanie o wizerunek firmy;
- Utrzymanie lokalu w klimacie jak lokale , które już powstały;
- Odtwarzanie w lokalu muzyki z lat 70,80,90;
- Dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych;
- Wyrażenie zgody na kontrole jakościowe przeprowadzane przez pracownika sieci;
- Uczestnictwo w promocji stałej sieci HALO poniedziałek;
- Uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów;
- Terminowe wpłaty miesięcznej opłaty franczyzowej.
Podstawowe wymagania sieci:
Zapraszam do współpracy,
Tomasz Klujew
tel. 693 034 110
e-mail: tomasz.klujew@mexpolska.pl