Opis systemu franczyzowego dla Pijalni Wódki i Piwa
Pijalnia Wódki i Piwa to nasz najnowszy projekt, powstały po latach doświadczeń gastronomicznych, świetnie przyjęty przez gości w każdym miejscu, w którym istnieje i od otwarcia cieszący się ogromnym, niesłabnącym zainteresowaniem. Wystrój lokalu nawiązuje do stylu lokali z czasów PRL-u, z lat 60. XX wieku. Ciekawy projekt wnętrza i niezobowiązująca atmosfera sprawiają, że goście czują się komfortowo i swobodnie, a dzięki temu chętnie spędzają w lokalu wolny czas.
Wrażenie swobody oraz dobrego samopoczucia wzmaga także koncepcja samoobsługi, która intensyfikuje odczucie niezobowiązującej atmosfery i luzu, budzi skojarzenia z miejscami, gdzie dawniej goście wpadali na „szybką” wódkę z zakąską czy pogadać z kolegami przy piwie, z lokalami z minionej epoki, do których wszyscy mamy sentyment.
Pijalnia Wódki i Piwa to projekt dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, a prowadzona w nim działalności gospodarcza przynosi wysokie dochody od pierwszych dni po otwarciu. Co więcej, osiągane obroty są – jak na branżę gastronomiczną – stabilne w okresie całego roku.
Pierwsza Pijalnia Wódki i Piwa powstała pod koniec kwietnia 2011 roku, przy ul. Św. Jana w Krakowie. Obecnie posiadamy 26 lokali (w tym 26 prowadzonych przez franczyzobiorców) w takich miastach jak m.in.: Gdańsk, Poznań, Warszawa, Łódź, Wrocław, Kraków, Katowice, Olsztyn, Bydgoszcz, Toruń, Lublin i Szczecin.
Jednostki franczyzowe – 26
Oferujemy:
- Oferujemy wsparcie na wszystkich etapach wdrażania projektu w życie. Ponad 15 lat doświadczeń w prowadzeniu restauracji i klubów umożliwia nam przekazanie wielu informacji, dzięki którym można czerpać znaczące zyski z prowadzenia tego typu działalności.
- Oferujemy pomoc w dobraniu odpowiedniej lokalizacji, negocjacji warunków najmu, uzyskaniu potrzebnych pozwoleń, wsparcie przy pozyskaniu strategicznych sponsorów i partnerów.
- Nie zostawiamy franczyzobiorcy samego również po wdrożeniu projektu w życie. Oferujemy ścisłą współpracę podczas całego okresu prowadzenia działalności, aby wspólnie dostosowywać koncept do zmieniających się wymagań rynku.
Wspieramy w zakresie:
- Oceny wybranego przez Państwa lokalu pod kątem lokalizacji i możliwości jego adaptacji na potrzeby Pijalni Wódki i Piwa.
- Wprowadzenia lokalu na lokalny rynek poprzez skuteczną i sprawdzoną kampanie marketingową, w tym: pomoc przy wdrażaniu ciekawych promocji i eventów oraz w prowadzeniu strony www i fanpage’a na Facebooku oraz innych portalach społecznościowych.
- Rekrutacji i szkolenia obsługi oraz kadry menadżerskiej.
- Stworzenia odpowiedniego charakteru lokalu oraz przekazanie niezbędnego know how.
Przewidywana kwota inwestycji:
Kwota inwestycji jest zależna od stanu lokalu oraz jego położenia i może wynieść od 55 do 70 tys. zł. w miastach do 300 tysięcy mieszkańców. W miastach powyżej 300 tysięcy mieszkańców kwota inwestycji może wynieść od 80 do 300 tys. zł
Podstawowe wymagania sieci:
- Gotowość do współpracy.
- Wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni 70 – 150 m2.
- Zabezpieczenie finansowe niezbędne do uruchomienia lokalu.
- Znajomość lokalnego rynku.
- Osobiste zaangażowanie i nadzór nad prowadzoną działalnością.
Kontakt:
Biuro:
tel. (+48 42) 634 67 30
faks (+48 42) 634 67 53
Osoba do kontaktu dla kandydatów:
Tomasz Klujew
tel. 693 034 110
e-mail: tomasz.klujew@mexpolska.pl